Life and Style

The Outsider

The Outsider

Edzés Rékával 3. felvonás

2016. december 19. - Az Outsider

Rékámmal ezt az edzést a visszaszámlálásra és a törzs erősítésre alapoztam.

Van egy nagyon trükkös, igazán embert próbáló szériaszám, amivel gondoltam ideje megismerkednie jó közelről!

Az edzést 3x2 perc tartással kezdtük: 1 perc falnál(mintha egy széken ülnél, lábad 90 fokot zár be, a hátadat válladat pedig a falhoz szorítod), és 1 perc alkartámasz plank tartás. A gyakorlatok között nem hagytunk pihenőidőt, égjen csak az a combi!

Maga a feladatsor:

10..9..8..7....1 ismétlés felülés,   1...2...3...4....10 ismétlés goblet guggolás kettlebellel(a bellt mellkashoz szorítva)

10..9..8..7....1 ismétlés guggolásból felugrás 1...2...3...4....10 ismétlés 1db kettlebellt két kézzel fogva fej fölé nyomás

10..9..8..7....1 ismétlés váltott lábas kitörés,   1...2...3...4....10 ismétlés lábemelés

Így, hogy az egyik gyakorlat ismélésszáma nő, a másik pedig csökken igazán próbára tesszük a kitartásunkat is. Mivel általában a súllyal végezendő feladaté nő így egyre nehezedik a feladat elvégzése, főleg, hogy a saját testsúlyos gyakorlattól addigra már kifáradunk.

Az edzés végére ismét a hátra és a törzsre helyeztük a hangsúlyt. 3 körben 8-10 ismétlésszámmal végzett törzsdöntést tarkón súllyal, és földön fekve kar-lábemelést egyszerre(én csak supermannak hívom :D )

 

Jó edzést,

The Outsider

A bejegyzés trackback címe:

https://theoutsider.blog.hu/api/trackback/id/tr8412057119

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

LaLinea 2017.01.27. 08:44:45

Jók a kis magyarázatok, hogy mit miért csinálunk! Egy kérdés: nem akarnátok a légzéstechnikáról is írni egyszer? Nekem ez a mániám, le is írtam a tapasztalataimat:

szuszogoblog.hu/2016/10/09/a-helyes-legzes-edzes-kozben/

Kíváncsi lennék, mit szóltok hozzá. Jelenleg ugyan tüdőbeteg vagyok és ebből a szempontból is nézem a világot, de szerintem amiket összelapátoltam, azok fiatalabb és egészséges embereknek is hasznosak lehetnek. Mert szerintem a légzéstechnika cefetül el van hanyagolva.

Üdv
Nemes Mihály
süti beállítások módosítása