Life and Style

The Outsider

The Outsider

Otthon végezhető, szuper gyors edzésterv!

Rékám is megcsinálta :)

2017. február 06. - Az Outsider

Remélem mindenki kipietnte a tegnapi, vagy inkább mai Super Bowl-t!

Itt volt a hétvége, én az edzés mellé bepréseltem még egy kis korizást is! Aki nem ezt tette és pihent, annak is egészségére, hisz kell az a 2 nap pihi!

Most egy igazán gyors, maximum 30 perces gyakorlatsorral készültem, ha tényleg nins idő lemenni a terembe, vagy a szabadba és otthon sem akarunk sokat szöszmötölni, de kell egy kis mozgás!

Az edzés lényege, hogy végy 4 saját testsúlyos feladatot: 

Pl. guggolás, fekvőtámasz, felülés, burpee (legalábbis én ezt írtam fel Rékának)

Sorban végezd el a feladatokat a következő szisztéma szerint: 2 perc munka- 1 perc pihi, de abban a két perc munkában tényleg próbáld kihozni magadból a maximumot, ne félj, összesen csak 2 kör lesz. Igaz a körök között is össz-vissz 1 perc pihenőidőt hagyunk, de jól fog esni a végére, hisz mindenki annyit csinál, amennyit bír.

Utána, ha marad idő/energia, nyugodtan lehet gyakorolni a plank bármely formáját levezetésnek :)

 

Jó edzést!

The Outsider

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://theoutsider.blog.hu/api/trackback/id/tr1512185998

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása