Life and Style

The Outsider

The Outsider

Napi 10 perc dezés... Hasznos, vagy sem?

2017. április 25. - Az Outsider

Mivel sokaknak jártányi ereje és 1 rövid órányi ideje sem marad a nap végén az edzésre, gyakran postolok rövid, akár 10 perces edzésterveket, gyakorlatsorokat is.

Utoljára, építő kritikaként megkaptam, hogy ennek a 10 perces mozgásnak semmi értelme, nem fejleszt, és maximum a lelkiismeretfurdalásunkat tudjuk elhessegetni vele. Erre mondjuk mindenképp hatásos, kevésbbé érezzük magunkat lustának vagy csalónak, ha egy héten semmi energiánk edzeni, de beiktatunk 1-2 rövidke otthoni feladatsort. Ilyenkor elmondhatjuk magunkról: De én megpróbáltam, legalább nem csak ültem ma!

Én azt nem merném ilyen határozottan kijelenteni, hogy a napi maximum 10 percnyi mozgás haszontalan lenne, mert úgy gondolom, ha másért nem, már azért megéri tényleg, hogy addig sem a tv előtt majszoltuk a chipset, vagy akár almát(amitől szintén mindig szuperegészségesnek tartjuk magunkat, és büszkék lehetünk, hogy legalább nem csokit falunk este lefekvés előtt).

Ám mivel felvetődött a kérdés, hogy valóban haszontalan-e, fejleszt-e valamit, gondoltam egy próbát megér. 4 hetes programként beépítem saját, és Rékám edzéstervébe is!

Terv a következő: májusban marad a megszokott edzésmenetünk, de mellette a kihagyott napokon önsajnálat és lelkiismeret furdalás túltengés helyett beiktatunk egy maximum 10 perces kis otthon elvégezhető szösszenetet. Persze lustaság félegészség, 1 röpke pihenőnapot engedélyezünk majd minden héten! A végén pedig majd meglátjuk, hogy használt-e valamit, tetszett-e egyáltalán, utáltuk-e esetleg, és ajánljuk e őszinte szívvel/tapasztalatból hasonlóan elfoglalt embertársainknak!

Természetesen a folyamatba belátást is adunk majd, végigkövethetitek az ötlet megvalósítását, és persze ki is próbálhatjátok majd az edzéseket! :)

Jó edzést mindenkinek addig is! :)

 

 

*Kép forrása: internet, google kereső. A kép jogait nem én birtokolom, a jogok a tulajdonost illetik.

A bejegyzés trackback címe:

https://theoutsider.blog.hu/api/trackback/id/tr5612451129

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása