Life and Style

The Outsider

The Outsider

Őszinte beszámoló a májusi kihívás első hetéről!

#ProjectRéka

2017. május 12. - Az Outsider

Már túl is vagyunk a májusi kihívás első hetén! (a lényeg a rövid, maximum 10 perces edzések tesztelése, hasznos-e vagy sem!1-2 termi edzés mellett otthon is elvégezhető, maximum 10 perces edzések a heti program, egy szünnappal/hét)

Az elején azt hittem, hogy túlvállaltam magam a heti 6 edzéssel (még így is, hogy részben csak rövid, de intenzív edzésekről van szó), de meglepően könnyen ment. Az hagyján, hogy nem hagytam ki egy napot sem, de néhányszor még arra is rá tudtam venni magam, hogy a reggeli zuhanyzás előtt nyomjam le a napi adagot. Ez nálam nagy szó, reggelente iszonyú lassan szedem össze magam, és még az is csak rengeteg kávéval sikerül. A reggeli edzések, szinte egész napra felpörgettek, eddig még nem próbáltam így, de be fogom vezetni! 

A két edzőtermi edzés (hétfő és szerda) utáni napokon azért nehezen beszéltem rá magam az otthoni mozgásra, de kifejezetten jólesett kicsit rádolgozni az izomlázra. A teremben brutális erősítő edzést csináltunk, viszont egyre nagyobb súlyokkal vagyok képes guggolni, ami azért megdobta az önbizalmam és végül sokkal szívesebben álltam neki a gyakorlatoknak. Szóval mind a technikám, mind az erőnlétem fejlődni látszik az eddig lenyomott edzésektől! A külsőt egyelőre próbálom nem annyira figyelni, de hamarosan képpel is jelentkezünk :P

Otthoni feladatként tehát 5-10 perces edzéseket kaptam, néhánynál időre kellett végeznem, vagy a körök között nem tarthattam szünetet. Ez jól bevált módszer nálam, ugyanis még mindig hajlamos vagyok edzés közben leállni haldokolni, ahelyett, hogy felszívnám magam és letolnám egyben az egészet. Amire szintén a héten jöttem rá (még jó, hogy az 'edzőm' ismer, mivel direkt ezért rakta így össze az edzést), hogy esetemben sokkal célravezetőbb kevés ismétlésszámmal, de sok körben végezni a gyakorlatokat.  Azért így is rohadtul fájt, például az egyik nap a különböző plankeket 8 percen keresztül váltogatni (szünet nélkül!!) nagyon nehéz volt, és szerintem nagyon intenzíven át tud dolgoztatni egy pár perces edzés is. Hogy hosszú távon milyen hatásai lesznek? Ezt még nem tudnám megmondani, de mintha látnék magamon változást. A lényeg, hogy vagy hetente többször keveset vagy hetente párszor hosszabb ideig, de mozogjunk minden nap! Ha nekem megy, bárkinek sikerülni fog!

Példának itt van egy 'otthoni' edzésem, ami szó szerint pár perc alatt sikerült, és az izomláz sem maradt el! 

Végre kisütött a nap, így kiszabadultunk a szabadba(sajnos külön-külön), bár nem olyan messze, mivel rövid edzés elé nézve, csak a környékbeli szebb, nyugisabb utcákat tűztem ki helyszínként.

2 perc bemelegítő futás

kb 100 m sprint - kb 100 sétálló kitörés, mindez 3x ismételve (azért írom, hogy kb, mert nyilván nem vagyunk földmérők, hogy pontosan bemérjük az utcán a távot, de azért valamennyire be lehet lőni :D )

Majd a végén egy kis levezető 2 perces futás ismét

 

Akinek van kedve, próbálja ki, tényleg nem vesz sok időt igénybe, a popsiégős másnap garantált, és nem kell hozzá feltétlenül a világ végére menni!

#Réka voltam :)
18491985_10210846803944015_1037628716_n.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://theoutsider.blog.hu/api/trackback/id/tr2612500047

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása