Life and Style

The Outsider

The Outsider

Májusi 10 perces edzés kihívásunk 2. hete

2017. május 18. - Az Outsider

Mivel egy korábbi post kapcsán felmerült a kérdés, hogy hasznos-e egy gyors 10 perces edzés beiktatása a napunkba, így ez a májusi kihívásunk lényege. Maradt Rékának a heti 2 termi edzés, plusz az otthoni szokásos feladatsorok helyett mindössze maximum 10 perces edzéstervet kap még mellé 3 alkalommal. + egy bónusz, amit Ő írhat :P

'A kihívás második hetén kicsit alábbhagyott a lendületem, volt olyan nap amikor csak álltam és néztem magam elé, hogy én ezt nem akarom. Utána persze tök jól éreztem magam, de jelenleg úgy érzem, hogy huzamosabb idei biztos nem bírnám ezt csinálni. Bocs a rinyálásért, de elképesztő, hogy tényleg csak 5-10 perces edzéseket csinálok otthon (persze nem győzöm hangsúlyozni, hogy heti két eléggé kemény edzőtermi edzés és sok egyéb dolog mellett), mégis az az érzésem, mintha éjjel-nappal edzenék. Ráadásul kicsit visszatért a kétkedő énem, nem voltam biztos benne, hogy egyáltalán képes vagyok ezt az egész hónapot – pláne teljes erőbedobással – végigcsinálni. 

Ugyanakkor rávettem magam és megcsináltam mind a hat eheti edzést, mert igenis képes vagyok rá! És naná, hogy sikerült megcsinálnom! És ha belenézek a tükörbe, akkor mintha már látnám, hogy ennek a projektnek van is eredménye. Szóval csak azért is végigcsinálom, hogy bebizonyítsam magamnak, hogy nekem ez is megy!'

 

Ezek szerint egyelőre elmondhatjuk, hogy nem tűnik haszontalannak, a pár perces edzések beiktatása életünkbe, mivel ha valami ennyire fárasztó, remélhetőleg hat is :)

Réka fáradt, de szuperül bírja, kitartóbb és egyre fittebb :P

18600648_10210899975953282_1616643996_n.jpg

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://theoutsider.blog.hu/api/trackback/id/tr1312513145

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása