Life and Style

The Outsider

The Outsider

Őszi bakancslista az egészségért is!

5+1 pont, mely feldobhatja az őszi hideg hónapokat és picit egészségtudatosabb rutinra sarkallnak!

2017. szeptember 11. - Az Outsider

Még el sem kezdődött az igazi hideg, őszi szezon, de már most aktuálissá vált az igény a plusz odafigyelésre, ha az egészségemről van szó.  Összeállítottam egy listát nem csak magamnak az eredményesebb és tudatosabb szezonális életmódváltáshoz.

1. C-Vitamin bevitel minden mennyiségben: bár klapból is szoktam vitaminekat szedni, de megpróbálok még jobban odafigyelni a plusz C-vitamin igényre és pótolni azt. Ha lehet, akkor mindezt természetes formában, gyümölcsök!zöldségek segítségével.

2. Több levest fogyasztani: nem vagyok leves imádó, sőt, de egy egészségügyi probléma miatt kényszerülök őj étkezési szokásokat kialakítani, melyben fontos szerepet játszik a 'lightos' levesek fogyasztása. Így összekötöm a kellemest a hasznossal, megtapasztalok új ízeket és élvezem a forró levesek pozitív hatásait az egyre hidegebb napokon.

3. A filteres teák helyett a kicsit egészségesebb tiszta teafüvekre váltok: kicsit visszatérve az előző ponthoz, a szálas teafüveket szeretném előtérbe helyezni, és a valódi gyümölcsökből készült keverékeket végigpróbálgatni.

4. Szakítok időt a kirándulásra: Nme azt mondom, hogy minden hétvégén túrázni megyek, de rohanó életvitelem mellett tavaly szerintem egy fél napot sem töltöttem új helyek felfedezésével vagy sétálgatással a természetben, így idén ezt bepótolom! :)

5. Veszek egy nagyobb méretű hátizsákot: nem csak a kirándulós tervek miatt, de a sulihoz is sokkal-sokkal praktikusabb, így nem kell a női shopper bag-jeimet szakadásig tömnöm!

5+1: Megkóstolom a Pumpkin Spice Latte-t: Tök vicces fun fact, és lehet nem is írtam le helyesen, de évek óta mindenki ódákat zeng erről a kávékülönlegességről, melyet természetesen a Sturbuck-ban szerezhettek be(tudom én sem támogatom az 1000FT-os kávékat áruló helyeket). Eddig nekem kimaradt, kicsit azért is mert túl 'hipe'-oltnak éreztem, de egye fene, hátha ez lesz az új őszi kedvencem!

 

Tudom, hogy ezek haszontalannak tűnő pici pontok, de ezek valahogy a tavalyi őszi hónapjaimból kiamaradtak, és ha mosollyal töltenek fel, akkor nem feleslegesek! :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://theoutsider.blog.hu/api/trackback/id/tr7612809460

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása