Life and Style

The Outsider

The Outsider

Teljes testet átmozgató edzés kettlebellel és súllyal

Réka eddigi kedvenc edzése

2017. január 19. - Az Outsider

kettlebellwomen1.jpg

 

Ismét megdolgoztattam Rékámat!

Ezennel nem apróztuk el a dolgot, beszálltam én is, mert annyira kemény edzést sikerült összeállítanom! Nem mondom, hogy nekem ez volt életem legnehezebb feladatsora, de kifáradtam a végére rendesen én is!

Az első blokkban csak kettlebellel dolgoztunk, ami kezdő Rékánknak is egyre jobban megy, utána áttértünk a kedvenc ismétlésszámomhoz, a piramis elvre épülő: 21-15-9-hez.

Lássuk a medvét!

Kettlebell tabata:  5 kör a következő gyakorlatokból

15 elemelés földről, 10 állig húzás földről, 5 amerikai swing(fej fölé)

Majd kis pihi után rá is mentünk az izzasztóbb részre:

21-15-9  Thruster(guggolásból felállás fej fölé nyomás rúddal)+ bicska felülés

21-15-9  Mellen guggolás rúddal + burpee (vagy 4 ütemű fekvőtámasz, mindenki kedvence)

Nem tűnik hosszadalmasnak, nem is volt az. Pihenőkkel együtt maga a feladatsor kb 45 perc alatt kész volt, mégis úgy éreztük a végére, hogy órák óta szívjuk el az oxigént mások elől a teremben.

Lassan jelentkezünk aktuális képekkel Rékáról, megosztja veletek fejlődését és tapasztalatait is.

Addig is, jó edzést mindenkinek!

 

The Outsider

A bejegyzés trackback címe:

https://theoutsider.blog.hu/api/trackback/id/tr2212137571

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása