Life and Style

The Outsider

The Outsider

Last Summer Days

2016. szeptember 13. - Az Outsider

A nyár utolsó napjait számolgatva előre nézelődtem az idén őszre várható trendek között. 

Én egyelőre a két évszak átmenetéhez öltözködők táborát erősítem, lásd a képen(nem-nem én vagyok rajta).

Állítólag visszatér és újra hódít majd a Khaki! Személy szerint én nem örülök neki, mivel ruhatáram nem igen tartalmaz az új-régi trendnek megfelelő darabokat. Ellenben nem tartom kizártnak, hogy beszerzek egy khaki dzsekit, vagy basic pólót valamelyik márkaboltban, ami megfizethető egy hétköznapi lány számára is.

Ha találok kényes, mégis végtelenül egyszerű ízlésemnek megfelelő darabot, mindenképp postolom!

Keep casual,

The Outsider

A bejegyzés trackback címe:

https://theoutsider.blog.hu/api/trackback/id/tr9511702191

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása