Life and Style

The Outsider

The Outsider

A szürke 51 árnyalata

2016. október 10. - Az Outsider

Ahogy közeledik a tél, egyre jobban szürkülnek az outfitek is idén.

Nem mintha nálam ez másképp lenne az év további 3 évszakában, de az általános utcakép is ezt mutatja. Én a Wear Black or Stay Naked mozgalom lelkes követője vagyok, de gardróbom természetesen tartalmaz további színeket is: fehér, szürke, bézs, királykék.. nagyjából ennyi.

Télen és ősszel kifejezetten szeretem a szüre darabokat, mivel a feketével nagyon jól kombinálhatóak, de mégsem keltik feltétlenül temetésre összeállított viselet érzését(annyira).

Évek óta próbálok egységes ruhatárat összeállítani, így nem is baj ha nem egy papagáj színkavalkádjának megfelelő az ízlésem, de természetesen a színes cuccok egyvelege is lehet egységes és kifinomult!

Nézzétek meg az idén őszre-télre összeállított must to have és wishlist anyagomat!

 

hmprod.jpg

Ő a már beszerzett gyapjúkeverék H&M kabátom, neten rendeltem, boltban nem találkoztam vele.

s-l225.jpg

Őt nagyon szeretném, bőrkabáttal is jól passzol. Mivel rengeteget hordok bőrkabátot(igen télen is), praktikus és csinos viseletnek találom. Bár nem fér bele a keretembe, ugyanis mint mindenki másnak van egy képzeletbeli keretem, amit ruhákra szánok és azt már fényévekkel túlléptem, de lehet ezzel is kivételt teszek. Hát persze, hogy kivételt teszek!!!

screen_shot_2016-10-10_at_08_34_22.png

Szintén online beszerzett H&M darab :)

hmprod1.jpg

Ugyan van már egy szürke ponchom, de ebben a bézs anyira megfogott, hogy nehéz lesz otthagynom(H&M).

dd901311_phoebe_yolanda_29_09_15_hm_23618.jpg

Egy nagyon hasonló szürke garbóruhát már sikerült Ebay-ről beszereznem potom pénzért.

 14647437_10208911015750520_18873364_o.jpg

Ez a mai szettem. Ahogy látszik a gyapjúkeverék kabát jól mutat a kicsit streetwear stílussal is. Mivel napok óta csizmában róttam a várost, kötelezően sportcipő nap van az új garbóruhámmal. Szuper kényelmes!

 

Dress up!

The Outsider :)

A bejegyzés trackback címe:

https://theoutsider.blog.hu/api/trackback/id/tr8611785259

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása