Life and Style

The Outsider

The Outsider

Vissza a terembe 1.0

2016. október 11. - Az Outsider

Pict több, mint 1 hét kihagyás után visszamerészkedtem a terembe. A mulasztott hét első felében az új tetoválásom ápolgatása gátolt meg az edzésben, a hétvégén már csak a lustaságom és a kényelem. El sem hittem mennyivel egyszerűbb az élet edzés nélkül, kaptam pár plusz másodpercet pihenni. De ennyi elég is volt! Tegnap már azt éreztem, hogy muszáj edzenem, mert megbolondulok, és isteni volt! Időszakosan rámtör az edzésundor, de ez csak a hétköznapok fáradalmának köszönhető, ilyenkor engedek a hisztimnek, és kihagyok pár napot, majd újult erővel csapok bele abba a sokszor emlegetett lecsóba.

Most egy edzés erejéig visszatértem az igazi konditermi programhoz:

5x guggolás tarkón(akinek megy saját testsúly felett picivel, BW 110%) + tolódzkodás 10x (5 körben)

10x bicepszgyakorlat + 10x fekvenyomás padon 2 db kézisúllyal (5 körben)

10x fej fölé nyomás rúddal vagy 2db kézisúllyal + 10x tarkóról nyomás rúddal (5 körben)

5x guggolás elöl fogással(szintén akinek megy picit testsúly alatt, BW 90%)+ szűk fekvőtámasz 10x (5 körben)

Levezetésnek római padon felülés 10x, fekvenyomópadról gyertya 10x (4 körben)

 

Mondanom sem kell, hogy hiába a nyújtás, a kalcium- magnézium tabletta, vagy éppen a sport krém használata, így is fantasztikus izomlázzal indultam neki reggel. (pedig Isten látja lelkem, magamhoz képest rendesen lenyújtottam! Tudvalevő a bemelegítés és nyújtás nem kedvencem, így gyakran lógom el, vagy csinálom félvállról, amit otthon senki ne próbáljon utánam, vagy hívja fel kezelőorvosát-gyógyszerészét :D )

Kész kihívás 1-1 lépcsőfokot megtennem, vagy felemelni a kávésbögrém! De megérte :)

4.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://theoutsider.blog.hu/api/trackback/id/tr1911790035

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása