Life and Style

The Outsider

The Outsider

Kockás has hétfőre

2016. október 24. - Az Outsider

Az én hasam sajnos közel sem ilyen tökéletes, mint a fent látható hölgyé, de panasz se érkezett még rá soha :) Sőt, ha valamire büszke vagyok magamon az ez a testrészem. Mert attől függetlenül, hogy nem feltétlenül követem a fitness életmódhoz tartozó étkezési szokásokat, az évek során sikerült pár kockát összehordania a legyeknek.

Amit tapasztalatból tudok, legalábbis a saját testemet megismerve, hogy nem attól lesz formás tónusos hasam, hogy megcsinálok napi 150 hasprést, meg felülést. Persze egy idő után biztos ez a technika is működne, de nekem valami más vált be.

Nem szeretem a kardió mozgást, mivel eleve vékony alkat vagyok, de a saját testsúlyos kardió gyakorlatokra feltétlenül szükség van, főleg a nőknek, ha formálni akarjuk azokat a kockákat!

Íme egy tipp has-intervall edzéshez: 

A feladatpárokat időre végezzük 4 körben, majd 1 perc pihenő után jöhet a következő páros! 

1 perc guggolásból felugrás, 1 perc bicska felülés

1 perc burpee (4 ütemű fekvőtámasz), 1 perc felülés

1 perc váltottlábas kitörés, 1 perc plank tartás(lehet váltogatni a plank fajtákat nyugodtan)

Ha kiszámoljátok, ez a feladatsor kész van 26 perc alatt a kis pihenőidőkkel együtt, így tökételtes a gyors otthoni mozgásra, vagy akár termi edzéshez való bemelegítéshez :) Amit tudok ajánlani, hogy minden percet húzzatok meg, csináljatok minél több gyakorlatot!

Enjoy,

The Outsider

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://theoutsider.blog.hu/api/trackback/id/tr6511833807

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása