Life and Style

The Outsider

The Outsider

Barátom Murphy

Avagy ami egy mozgalmas napon megtörténhet, meg is történik

2016. szeptember 29. - Az Outsider

Tekintsetek most engem negativ példának.

Sajnos én amennyire csak lehet 'kimaxolom' a napjaimat, így mindig sűrűre és mozgalmasra sikerülnek. Időről-időre elhatározom, hogy megváltozok és összeszedettebb leszek, de nyilván nem tartok be ezen fogadalmak közül semmit, sőt észrevételezni vélem hogy ez egyre rosszabb :D

Reggel: Felkelek a 4. szundi lenyomása után. Kivánszorgok, megetetem a macskát, beteszem a zabkásámat a mikróba. Bekapcsolom a tv-t, közben nyammogom a zabkását, próbálok valami nézhető programot keresni reggel fél 7kor. Elindulok késve, várom a buszt ami sose jön időben, majd 7-8 perc várakozás után puffogva elindulok a másik buszmegállóba. Mit rontottam el? Minek állítom be olyan időpontra az ébresztőt, amikor ismervén magam, nem kelek fel, így rituálévá vált a szundinyomogatás. Ahelyett, hogy végignyomogatom az összes tv-csatornát beállíthatnám már este a reggel nézendő napindító kedvenceim egyikét. Ahelyett, hogy vesztegetem az időmet buszmegállóban ácsorgással, azonnal mehetnék az 1 utcával lejjebb lévő megállóba, lustaság félegészség nálam!

Napközben: Napközben munkában vagyok, ahol láss csodát szuperösszeszedett biznissszWOMEN alakját próbálom magamraerőszakolni kisebb nagyobb sikerrel. Ilyenkor tényleg a maximumot nyújtom, szerencsére nem nehéz, mert szeretem amit csinálok.

Este: Korábban lelépek az irodából, hogy legyen időm embert csinálni magamból az esti koncertre. Az érzés pedig amikor állsz az ajtód előtt, kezedben a nem kis darab téli kabátoddal amit rendeltél, és gondoltad ma pont van energiád hazahurcolni, de nincs meg a kulcsod. Azért nincs meg, mert el se hoztad magaddal, mivel reggel szét voltál csúszva és a drága párod búcsúztatott az ajtóban mint máskor. Rohanás az edzőterembe, hogy legalább odaadd neki a motyódat, reménykedve hogy inkább kiröhög mint hogy inasnak érezze magát(kiröhögött). Persze rossz helyen fordulsz be és a 15 perces sétából 20 lesz. Itt vissza is kanyarodhatunk a reggeli mit rontottam el mondathoz! Kislány, legyél már összeszedettebb, indulás előtt táskaellenőrzés, mint az általános suliban. Igazolvány check, pénztárca check, kulcs hopp check... Ilyen egyszerű, de egy rosszul indított reggel így rontotta el az egész napom. Hazudok, végül kiegyeztem Murphyvel. 

A rémes napom margójára tökéletes lezárás volt az estém további része. A kis kalandtúrám végére úgy éreztem le kell öblítenem pár sörrel, edzés-egészséges életmód ide vagy oda, úgy éreztem megérdemlem!

Nektek hogy telik egy átlagos nap?

The Outsider

On Facebook: https://www.facebook.com/onlytheoutsider/

xx3a3978.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://theoutsider.blog.hu/api/trackback/id/tr6111751195

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása