Life and Style

The Outsider

The Outsider

Tippek a nem diétához!

2016. október 04. - Az Outsider

Sajnos a héten új tetoválás miatt az edzős bejegyzésem elmarad,helyette máshogy formálom online az idomokat!

Sosem voltam a diéták híve, jólehet azért is mert szerencsés vagy inkább szerencsétlen génekkel születtem. Több problémám van a hízással, mint a fogyással. Bármilyen testalkattal is rendelkezünk, a cél ugyanaz, az ideális és egészséges test.

Nem szeretem sanyargatni a testem, mert ugyanúgy mint bárki másé, az enyém is megbosszulja a több hétig tartó megvonásokat. Amint egy-egy hosszabb testépítő vagy méregtelenítő diéta után tartalmasabb és összetettebb ételhez nyúltam, mintha csak magába szippantotta volna a szervezetem az addig nélkülözött tápanyagokat. Az évek során kikisérletezgettem, hogy a szokásos okosságok, mint pl. inkább többször keveset, változatosat kell enni nekem nagyon beválik. Emellett próbálok odafigyelni arra is, hogy elég egységesen egyek, ne legyenek nagy kilengések(kis bűnözések nálam simán beleférnek, de kinek mi az igénye :) )

Rengeteg rostot, gyümölcsöt és zöldséget fogyasztok, ami nem esik nehezemre, mert mindet imádom, viszont nem kedvencem a legfőbb fehérjeforrás, a HÚS. Mea-kulpa, se lelkületi, se ízlelőbimbói megközelítésből sem kultiválom annyira a nagymértékű húsfogyasztást, bármennyire is próbáltam annó rávenni magam, kár erőltetni azt, ami nem megy. Szerintem mindenkinek van olyan étel az életében, amit hiába mondanak esetlegesen superfoodnak, vagy ajánlanak az orvosok és gasztromókusok orrba-szájba, soha nem esszük szívesen. Ha meg valami nem esik jól, akkor minek! Mindent lehet helyettesíteni, ha nem akkor ki lehet játsszani :)

Szerintem az a lényeg, hogy ismerjük ki a testünk sajátos és személyes igényeit, figyeljünk oda minden rezdülésére, hisz nincs olyan étrend, vagy diéta ami mindenki számára egyformán élhető.

Íme néhány példa a konyhámból:

Amit minden reggelire fogyasztok : ZABKÁSA (nem győzőm hangsúlyozni, hogy mennyire jó indítása a napnak, és én megunni se tudom)

Tegnap ezt vacsiztam: SALÁTA mindenképp uncsinak mondanám, ezért én szeretem feldobni! Tegnapi hozzávalóim: salátamix, fekete erdei füstölt sonka, csicseriborsó, kápia paprika, koktélparadicsom,olivabogyó, parmezánsajt, öntet(tetszés szerint olivaolaj, zöldfűszerek, kis méz, citromlé, só, szinesbors)

Ma sütögetem majd: Almás zabsüti, amihez hozzávalók: finomszemű zab, tojás, reszelt alma, fahéj, szerecsendió, kis édesítőszer, kis méz, fehérjepor, víz. Ezeket tetszés szerint lehet adagolni, méregetni, ha meg van a nem annyira ragacsos masszánk, akkor kis pogácsánként sútőpapírral kibélelt tepsiben 10-15 percet sütjük sütőben közepes hőmérsékleten, és kész is. Annyira nem egészséges, de nem is egy doboz fánk, vagy tábla csoki, és legalább annyira finom!

Enjoy,

The Outsider

lznsnw6qkbal.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://theoutsider.blog.hu/api/trackback/id/tr5011765535

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása