Life and Style

The Outsider

The Outsider

Szeretjük a kerek vállakat :)

2016. november 08. - Az Outsider

Formáljunk egy kis kart :P

Tegnap kicsit rámentem a váll-bicepsz gyakorlatokra, mivel észrevettem magamon, hogy kezd elveszni a nehezen összecsiszolgatott forma!

Igazi konditermes edzésre sikeredett, de a gyakorlatok otthon is elvégezhetőek kézisúly, vagy gumikötél használatával is. Sőt, ha valaki nagyon kezdő, vagy sérülésből épülő, esetleg újrakezdő, megteszi egy nagyobb vizespalack is.

Bicepsz gyakorlat, melyet én rúddal végeztem 5x8

Fejfölé nyomás(nekem szintén rúddal, de lehet 2 db kézisúllyal is) 5x8

Tárcsát magam elé tartva emelés(kézisúly stb...) 5x8

Tarkóról szélesen fogva rúddal kinyomás 5x8

Két db kézisúllyal oldalra emelés 5x8

Végül egy kis saját testsúlyos gyakorlat se maradjon ki: szűk fekvőtámasz 5x8

Nyilván ez nem felel meg egy igazi testépítő napi váll-bicepsz edzésének, de a szép-kerek női idomok tökéletesen formálhatóak, szinten tarthatóak vele.

Aki igazán érzi magában a kedvet, az az állomások között, vagy akár minden kör után csinálhat hasizomgyakorlatokat(római padon felülés, felülés, római padon vagy földön súllyal a kézben oldalrafordulás stb), törzsfeszítést! Én ezeket az állomások között végeztem, hogy picit pihenjen a vállam és a karom.

Jó edzést! :)

The Outsider

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://theoutsider.blog.hu/api/trackback/id/tr6211941907

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása