Life and Style

The Outsider

The Outsider

Tipp a fáradt, lestrapált lábak ápolására!

2017. október 16. - Az Outsider

Sziasztok,

szeretném már az elején leszögezni, hogy ez nem egy szponzorált poszt, bár a terméket ajándékba kaptam, de nincs semmilyen bartel a háttérben!

Biztos mindenki ismeri a lábedzések, vagy rohangálós napok utáni, vagy esetleg közbeni elnehezedett lábérzetet, amit én kifejezetten gyakran érzek mind a sport, mind a munkám miatt, ahol gyakran hordok pl magasabb sarkú, kényelmetlenebb női cipőket.

Szerintem egyébként is fontos, akár a mindennapok során a  lábak masszírozása és kezelése, főleg, ha valaki sokat használja, legyen az a sport, munka, vagy napi rutin miatt. Én gyakran élek a páros masszázs előnyeivel, de szoktam különböző krémeket is használni, ha vészesebb a helyzet. Biztos sokan ismeritek a lóbalzsamot, ami már 10en-20on éve él a köztudatban, és egyéb izomlazító, vagy kánforos krémek jótékony hatásait. (ilyenkor mindig visszaidéződik fiatalkorom kedvenc emlékeinek és helyeinek egyike, a sporttelep bemelegítő futófolyosója, ahol már belépéskor megcsapott ez az ismerős illat :) )

Mivel a blogom fő vonala, és életem nagyon fontos része a sport, így kaptam egy lehetőséget kipróbálni a Cedralex nevű terméket, mely a lábak frissítését, hidratálását, hűsítését és ápolását ígéri. És igen, amiket ígér, azt be is tartja.

Már a használata közben lehet érezni magának a  bemasszírozásnak  jótékony hatását! A csomagon is fel van tüntetve, hogy a krém nem hagy foltot és nem ragad, ami szerintem nagyon pozitív, ha pl edzés után, vagy munka előtt a gyors öltözködés közben kenjük be  a lábunkat. Tényleg nem marad ragacsos érzés és nem kell várni amíg beszívódik. A hűsítő hatása azonnal észlelhető, emellett a lábamat sem éreztem olyan nehézkesnek, mint átlagosan egy-egy nagyobb lábedzések után. A hidratáló hatásáról pedig csak ódákat tudok zengeni, lekörözi bármelyik testápolómat. Plusz pont, hogy az illata is nagyon kellemmes és frissítő.

Szó mi szó, ez a kis krém biztos helyet kap az edzőtáskámban!

22561243_10212194631478861_508307050_o.jpg

22522549_10212194631438860_373545679_o.jpg

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://theoutsider.blog.hu/api/trackback/id/tr8912991644

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása